Bankba menne? Váltson sorszámot telefonon

Új taggal bővült az Erste Bank Magyarországon elérhető okos telefonos applikációinak köre: az Erste Sorszámhúzó alkalmazással rövidebbé válik a sorban állási idő, és könnyebb a legközelebbi bankfiókhoz vagy atm-hez történő navigáció.
Napi.hu, 2015. október 19. hétfő, 12:28
Fotó: Napi.hu

Az új applikáció a bank digitális fejlesztései közé tartozik. A Az átfogó fiókfejlesztési program részeként mind a 128 bankfiókban ingyenes wifi-hozzáférés áll immár az ügyfelek rendelkezésére, valamint 480 multiszéf is gyorsítja a személyes ügyintézést - adta hírül a pénzintézet.

Az okos telefonra (Android, iOS) letölthető Erste Sorszámhúzó révén az ügyfelek anélkül tudják kiválasztani az őket érdeklő szolgáltatástípusokat a számukra megfelelő bankfiókban, hogy fizikailag a helyszínen lennének. A sorszám kihúzását követően az applikáció megjeleníti a felhasználó sorszámát, valamint a várakozók létszámát is, így könnyebben tervezhető az ügyintézésre szánt idő.

A magyar piacon egyedülálló alkalmazás segít elnavigálni is a kiválasztott fiókig vagy atm-ig. A fiókba érkezve már nem kell újabb sorszámot húzni, a sorra kerülést - beleértve a pult számát is - üzenet küldésével jelzi az alkalmazás.

Idén és tavaly 26 bankfiókot teljes körűen felújítottak összesen csaknem kétmilliárd forintból, 18 korszerűsített fiókban úgynevezett Netbank Sarkot is kialakítottak, ahol az ügyfelek az elhelyezett terminálokon elérhetik többek között az ászf-et, a hirdetményeket digitális formátumban, valamint a Netbankot és az Erste Bank honlapját is.

HOZZÁSZÓLÁSOK