Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A kormány mai bejelentése, mely szerint a pénzügyi tranzakciós illetékből származó bevétel elérheti a 280 milliárd forintot, ellentmond a kormány és a Magyar Bankszövetség 2011. decemberi megállapodásának és a közelmúlt szakmai egyeztetéseinek, hiszen az eddigi szakmai elemzések ezen összeg kevesebb, mint a felére vonatkoztak. A szakmai tárgyalások megkezdésekor a felek megállapodtak, hogy a közösen kialakítandó megoldási javaslat eléréséig zárt egyeztetéseket folytatnak, és azt a sajtó bevonásával és kommunikációs eszközökkel nem befolyásolják - közölte a Magyar Bankszövetség elnöksége.
A válságkezelési intézkedések jelentős, az uniós gyakorlathoz képest tízszeres többletterhet helyeztek már eddig is a magyar bankszektorra. A folyamatosan fenntartott többletadóztatás és az új szabályozási terhek hatására a bankrendszer nem képes hitelezési aktivitását szinten tartani, amely rontja a gazdaság növekedési pályára állításának az esélyét - véli a szakmai szövetség.
A ma bejelentett tranzakciós illeték mértéke tovább rontaná a gazdaság megroppant versenyképességét, csökkentené a kilábalási esélyeket, hozzájárulna a feketegazdaság térnyeréséhez és nem utolsó sorban jelentősen megnövelné a pénzügyi tranzakciók külföldre áramlásának esélyét. A Magyar Bankszövetség a megoldást a hatásmechanizmusok feltárásán alapuló szakmai tárgyalások folytatásában látja - olvasható a közleményben.
Mutatja ezt a 2012 óta gyártott w176-os előd sikere is, amely a nagypapák kedvence és az autószerelők rémálma helyett a fiatalok vágyának tárgyává tette az A osztályt. A korábbi két A-Merci generációnak ugyanis a szendvicspadlós felépítés miatti magas üléseibe könnyű volt beszállni, viszont a helyhiány miatt kisebb szerelési munkákhoz is ki kell húzni belőle a blokkot. A harmadik generációs belépő Mercedest a dizájn már magában eladta, azonban a presztízsen kívül sok mást nem tudott a kompakt konkurensek ellen felmutatni. Átlagos technika viszonylag szűkös helykínálattal, dinamikus formavilággal és kellemes vezethetőséggel. Az aktuális utódot azonban már nemcsak a forma fogja eladni: olyan technikai arzenál rendelhető hozzá, ami pár éve még a luxuslimuzinokban is csodaszámba ment.
pro libertate, 2012.06.14 22:18
Egyrészt ezzel jár az orbáni recessziós spirál a zsugorodó gazdaságban: egyre durvább sarcok, mégis csökkenő állami bevételek, újra és újra felbillenő költségvetés.
Másrészt ezen most csodálkoznunk kéne? Hát volt már olyan megállapodás, amit a forradalmi kormány betartott?
Harmadrészt az IMF-történetből világosan kitűnik: a fidesz-rezsim elszánta magát arra, hogy végleg víz alá nyomja magyar gazdaságot. Kerül amibe kerül az adófizetőknek...