Harmincmillió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az Antenna Hungária Zrt.-re (AH), mert megtévesztőnek találta a MinDigTV Extra csomagokat népszerűsítő reklámokat.

Az AH azzal folytatott  tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot, hogy egyes reklámokban a fogyasztók valótlan információkat kaptak az általuk fizetendő költségekről, mivel több hirdetésben nem szerepelt az a fontos információ, hogy a
kínált kedvezményes ár a hűségidőnek csak az első néhány hónapjában fizetendő összeg. Egyes reklámokban megjelent üzenet ezen kívül azt a benyomást kelthette a fogyasztóban, hogy a szerződéskötést követően csak a kedvezményes havidíjat kell havonta kifizetnie, emellett más fizetési kötelezettség nem terheli. Ez azonban nem volt igaz, mert a jelentősebb mértékű aktiválási díjat is fizetni kellett, illetve a fogyasztónak a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges dekódret vagy CA modult kellett vásárolnia, amely tény szintén nem szerepelt a tájékoztatásokban.