Szombathy Pál főszerkesztő a NAPI-nak adott interjújában elmondta: senki sem vonta kétségbe, hogy a Ringier sok pénzt költött az MH fejlesztésére, piacon tartására, s meggyőződése, hogy a csökkenő példányszám ellensúlyozására is lett volna megoldás, ha valóban ki szerette volna húzni a kiadó a gödörből az MH-t. Szombathy elismerte, hogy egy kiadó joga eldönteni, melyik termékére koncentrál inkább, ezért ajánlották fel, hogy záros határidőre átvennék és továbbvinnék a lapot. Az MH volt munkatársai által életre hívott A Pontot jelenleg 60-65-en készítik (miután az induló gárdából néhányan lemorzsolódtak), az első napon hírek szerint 16-17 ezer vásárló volt kíváncsi az új lapra. A munkatársak az egymillió forintot meghaladó mértékben vállaltak áldozatot, a nyomdai munkálatokat végző ADOC Interprint – a Metro újság nyomdája – később állítja csak ki a számlát. Az A Pont decembertől kerülhet az előfizetők postaládáiba, az előzetes jelentkezések alapján eddig néhány ezret tartanak nyilván. További részletek a szerdai NAPI Gazdaságban.