Az akció értékelését a csatlakozott éttermek körében lebonyolított online kérdőíves felmérés segítségével végezte a Magyar Turizmus Zrt. Válaszadással az összes étterem több mint harmada, 452 vendéglátóhely segítette az akció koordinálását végző Magyar Turizmus Zrt. munkáját. A csatlakozott szolgáltatóktól érkezett visszajelzések alapján az étteremtulajdonosok is fontosnak tartják az akció promóciós értékét. A válaszadó éttermek valamivel több mint egynegyede Budapesten, 54,1 százaléka vidéki városokban, 18,5 százalékuk pedig egyéb településen várta a vendégeket. 2010-ben az éttermek negyede első ízben csatlakozott az akcióhoz. A felmérésben részt vevő, korábban csatlakozott éttermek közül 2006-ban 22,6 százalék volt már részese az akciónak, 2007-ben 38,9 százalék, 2008-ban 69,3 százalék, 2009-ben pedig 93,0 százalék kapcsolódott a Torkos Csütörtök akcióhoz. A korábbi évek sikereit és a széleskörű promóció eredményeit jelzi, hogy a vendégek többsége - 2010-ben 85,1 százaléka - az étterembe érkezéskor már tudott az akcióról. Egy válaszadó étterem átlagosan 178 főt látott vendégül Torkos Csütörtökön, a Magyar Turizmus Zrt. becslése szerint 2010. február 18-án összesen körülbelül 230 ezren torkoskodtak. Az éttermek munkáját is könnyíti, hogy a vendégek csaknem kilenctizede előzetesen asztalt is foglalt. Az étteremtulajdonosok többsége kedvező forgalmi adatokról és a vendégek pozitív visszajelzéseiről számolt be. A korábbi évekhez hasonlóan, minden 100 étteremből 81 jóval kedvezőbb, további 15 kedvezőbb vendégforgalomról adott számot, mint ahogy ez egy - átlagos - februári napon várható. A realizált bevételek tekintetében - a nyújtott kedvezmények ellenére is - pozitívan nyilatkoztak: az éttermek 47,4 százaléka számára a bevételek jóval kedvezőbben, további 40,8 százaléka számára kedvezőbben alakultak 2010. február 18-án, mint általában egy februári hétköznapon. Teltház miatt az éttermek 67,3 százalékának kellett visszautasítania vendégeket Torkos Csütörtökön. Az éttermek által tolmácsolt fogyasztói visszajelzések döntően pozitívak voltak. A tekintetben széles skálán mozognak a vélemények, hogy milyen arányban lesznek a jövőben visszatérő, netalán törzsvendégei egy-egy étteremnek a „torkoskodók”. Miközben az akció az étterembe nem járó célcsoportokat is megmozgatja, illetve - más alkalmakkor nem fogyasztott - ételkülönlegességek kipróbálására ösztönzi, számos étterem jelezte, hogy sok visszatérő vendégre számít a Torkos Csütörtököt követően is. A Torkos Csütörtök akcióban részt vevő éttermek több mint harmada számít a forgalom növekedésére az akció következtében, és több mint kétharmaduk, a válaszadók 68,6 százaléka gondolja úgy, hogy az akcióban részt vevő vendégek hosszabb távon, a későbbiekben is betérnek majd hozzájuk, tehát bővül a vendégkörük az akció által. A Magyar Turizmus Zrt. eredményesnek ítélt promóciója (95,5 százalék) mellett a vendéglátók saját csatornáikon is kommunikálták az eseményt. A válaszadó éttermek fele (49,6 százalék) önállóan is hirdette az akciót, ami leggyakrabban a saját honlapot, a helyi médiumokat (nyomtatott sajtó, TV), szórólapot, figyelemfelkeltő/megállító táblát, direct mail akciót és online hirdetést foglalt magában.