Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Budapesten, Miskolcon, Pécsett és Szegeden egységesen 15 százalékos béremelést követelnek a helyi tömegközlekedési vállalatok szakszervezetei - írja a Magyar Nemzet. Ezenfelül a legelmaradottabb régiókban további öt százalékos növelést tartanak szükségesnek, amelyről levélben tájékoztatják a vállalatok vezetőségét.
Szegeden például ötödével kellene növelni a kereseteket az érdekvédők szerint. A kemény fellépés alapja, hogy enélkül nem lehet megállítani az elvándorlást. A járművezető ma már hiányszakma, sok sofőr külföldön folytatja pályafutását.
A szakszervezetek arra számítanak, hogy legfeljebb hónapok múlva kaphatnak választ követeléseikre, mivel a városok csak tavasszal fogadják el költségvetéseiket. Ennyi idejük van igazuk bizonyítására - részben a MÁV példájára fognak hivatkozni, ahol nemrég jelentettek be a következő két évre 30 százalékos emelést.
A BKV vezetése irreálisnak tarja a 15 plusz 5 százalékos követelést. Az előző években az inflációhoz közeli bérmegállapodások születtek. Ugyanakkor a cég menedzsmentje is látja a munkaerőhiányt. A HÉV leválásának köszönhetően megtakarított bértömeg sorsáról a tulajdonos főváros dönt. A pénzt valószínűleg elviszik a BKV-tól.
A Nissan NV200 tulajdonképpen döbbenetesen rég velünk van. 2009-ben kezdték árulni, 2010-ben volt az év furgonja Európában, mi is akkor teszteltük először, szóval idén már 12 évesek...