Bezsebelik a piac felét a szövetségre lépett óriásplakátosok

Az Europlakat, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, a Mahir City Poster és az Avenir külterületi reklámfelületek értékesítésével foglalkozó vállalkozások stratégiai szövetségre léptek, az együttműködés az összehangolt értékesítésben nyilvánul meg - közölték a cégek kedden az MTI-vel.
NAPI Online, 2007. november 27. kedd, 13:37
Fotó:

Az Europlakat 4.600, az ESMA-QIB 3.300, az EuroAWK 3.000, a Pont 2.600, az Avenir pedig 1.800 óriásplakát hely felett rendelkezik Magyarországon - áll a közleményben. A kisebb méretű kivilágított táblák piacán az Euro AWK 350, az Europlakat 1.800, az ESMA-QIB 1.200, a Mahir City Poster pedig 2.200 darabos állománnyal rendelkezik. Boda János az Europlakat ügyvezető igazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a cégek összesített piaci részesedése körülbelül 50 százalékos.

HOZZÁSZÓLÁSOK