Bocsánatkérést vár a posta a fogyasztóvédőktől

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) megszüntette a Magyar Posta ellen indított eljárást a SzerenCSEKK nyereményjáték ügyében - közölte a társaság szerdán. A posta bocsánatkérést vár a FEOSZ-tól.
MTI-Eco, 2011. február 9. szerda, 15:53
Fotó:

A posta közleményében utal arra, hogy a hatóság a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) bejelentése alapján hivatalból indított eljárást ellenük, miután a civil szervezet megtévesztőnek találta a sárga csekket befizetők körében meghirdetett nyereményjátékot.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) a vizsgálat során megállapította, hogy a kampány során a posta mindenben eleget tett a fogyasztóvédelmi előírásoknak, ezért az eljárást megszüntette - közölte a társaság.

A Magyar Posta Zrt. 2010. június 7-én hirdette meg a Csekkről csekkre nyerhet elnevezésű kampányát (SzerenCSEKK), amelyben minden ügyfél, aki az akció időtartama sárga csekket fizetett be valamely postahelyen, kapott egy ingyenes képeslapot, amit ha kitöltött és bérmentesített képeslapként a megadott címre visszaküldött, sorsoláson vett részt.

A Magyar Posta közölte, hogy levélben fordult a FEOSZ-hoz, amelyben kéri a nyilvánosság előtt tett hitelrontó kijelentés visszavonását, és bocsánatkérést vár.

HOZZÁSZÓLÁSOK