Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Ehhez a Korrupciókutató Központ (CRBC) önkormányzati beszerzési adatbázisát vették alapul, és kigyűjtötték a nyertes cégek tulajdonosi szerkezetét. Az elemzés alapján 2006 és 2018 között a Győr által kiírt közbeszerzések 37 százaléka, a nem egészen 50-ből 18,3 milliárd forint landolt a Borkai-botrányban érintett szereplőknél, beleértve a Strabagot is - írta a portál.
Rákosfalvy Zoltán ügyvéd látszólag csupán egyetlen megbízást kapott a győri városházától: 2006-ban egy 6,3 millió forintos szerződést "kutatási hálózatok megszervezése, az együttműködések jogi és pénzügyi hátterének kialakítása" megnevezéssel. Ez azonban csak azt jelenti, hogy ez az egy volt közbeszerzésköteles: a hírek szerint több élő szerződése is van a várossal - a szolgáltatások esetében ugyanis 15 millió forint alatt nincs szükség közbeszerzésre.
Forintosítva a legtöbb közbeszerzést (mintegy 6 milliárd forint értékben) az osztrák-orosz tulajdonú Strabag nyerte Győrben. A cég területi igazgatója a győrújbaráti Ackermann István, aki több Strabag-cégben is vezető szerepet töltött be, és a botrány részleteit nyilvánosságra hozó blog szerint rendszeres vendége volt a Borkai-kör mulatozásainak.
További részletek itt olvashatók.
A hétfő esti hírek szerint nyomozás folyik a Borkai Zsolt fideszes győri polgármestert és üzlettársait érintő ügyekben. Kontrát Károly, a Belügyminisztérium parlamenti államtitkárának parlamenti válasza szerint az ügyekkel összefüggésben nyomozás van folyamatban, minden körülményt vizsgálnak, amelyeknek a tényállás megállapítása szempontjából a cselekmény megítélése kapcsán jelentősége lehet.
A Nissan NV200 tulajdonképpen döbbenetesen rég velünk van. 2009-ben kezdték árulni, 2010-ben volt az év furgonja Európában, mi is akkor teszteltük először, szóval idén már 12 évesek...
Darabont1453, 2019.10.22 14:47
Nahát
Azt hittem MSZP-SZDSZ
Strabagdemokraták "
Hoppá...még egy, ez 2019. márciusi történet...:
" A STRABAG európai építőipari konszern magyarországi leányvállalata a STRABAG Építőipari Zrt. nyerte el az M3 metróvonal déli szakaszának felújítási munkáit. Az 5 állomás felújítása mellett a megállóhelyeket, illetve a pályaszerkezetet is modernizálják. A teljes projekt 3 szakaszra osztott: észak (Újpest-Központ-Lehel tér), középső (Lehet tér-Nagyvárad tér), déli (Nagyvárad tér- Kőbánya-Kispest). A metróvonal 17,3 km hosszú, amiből 15,5 km alagút."
Szegény Striciácsi?.úgy látszik, hogy most ti vagytok a kipcsak vajdával együtt a Strabagdemokraták.....XDDDD
Ígérem, hogy több ilyen Fidesz-Strabag együttműködést már nem másolok be, de ott van még az M3-as út is....
Nem fair ez veled szemben ha ennyiszer feltörlöm veled a padlót.....XDDDD