Budapesten terjeszkedik az olasz divatcég

A Musette cipő- és táskamárka fél év hazai jelenlét után megnyitja második üzletét az Aréna Plazaban. A tulajdonosok az új budapesti üzlettől 600 ezer euró éves forgalmat várnak
Napi.hu, 2016. július 6. szerda, 18:40

A Musette elsősorban kézzel készített, női termékeiről ismert, tavaly év végén érkezett Magyarországra. A cég 2000 és 2015 között nemzetközi szinten folyamatos fejlődéssel olyan kiskereskedelmi üzletláncot épített ki, amely jelenleg 30 üzlettel, 5 franchise partnerrel 4 kontinensen van jelen.

A Musette jelen van Bukarestben, Szófiában, Bécsben, Párizsban és New Yorkban is. A termékek Európában készülnek: az anyagokat környezettudatos olasz gyáraktól szerzik be, s az olasz terveket Romániában gyártják le. Egy-egy kézzel készített darab kivitelezése általában 100 gyártási lépcsőfokból áll. A cég nemzetközi szinten 15 millió eurós forgalommal és 500 munkatárssal dolgozik, s az elmúlt 4 évben 20 százalékos éves növekedési rátát produkált. Budapesten a nyitás óta eltelt időszakban naponta átlag 20 vásárló az elmúlt időszakban 400 ezer euró forgalmat generált. A többi európai bolt és az első budapesti üzlet eredményeit alapul véve a tulajdonosok a második budapesti üzlettől 600 ezer euró forgalmat várnak.

HOZZÁSZÓLÁSOK