Ez lett a Lidl tréfájából - még több ilyen vásárlót szeretne az összes boltlánc

Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a Lidl áprilisi tréfaként indult ruhakollekciója. A boltlánc színeivel és logójával díszített darabok egyik rajongója egy teljes ruhatárat össze tud már állítani a termékekből, szerinte a ruhák viccesek és egyediek.
Csernátony Csaba, 2021. január 1. péntek, 07:00
Fotó: Napi.hu

Viccként kezdődött, de azóta egyre több termékkel bővül és egyre több rajongót szerez a Lidl-logóval ellátott ruhakollekció.

A boltlánc sárga-kék-piros színeit viselő darabok egyik megszállottja Josh Smith, aki lassan egy egész ruhatárnyi Lidl-logós ruhával, köztük már maszkkal is, rendelkezik - derül ki a brit Metro cikkéből. A férfi kedvence többek közt a karácsonyi pulóver és a sportcipő, amely a megjelenése után szinte azonnal kultikus ruhadarab lett. A 13 euróért, 4600 forintért árult cipőkre egyébként akkora volt a kereslet, hogy már százszoros áron is árulták ezeket az interneten. Sőt, a nyáron volt olyan hirdető is, aki 6700 dollárért kínálta a cipőt az eBay-en.

Josh egyébként majdnem magára tetováltatta a cég logóját is, és természetesen a bevásárlást mindig a Lidl üzleteiben végzi. Az üzletekben a legjobban különleges ajánlatokat szereti: egyszer például élelmiszerek mellett egy magasnyomású mosó is landolt a kosarában. A ruhadarabokkal akkor találkozott először, amikor Németországban dolgozott, az első ilyen szerzeménye a cég színeiben pompázó sportcipő volt. Szerinte a ruhák és a kiegészítők egyediek, kicsit furcsák és viccesek.

Cipő, póló, papucs, ünnepi pulcsi

Idén több országban, októberben a magyar boltokban is megjelentek a Lidl saját márkás ruhakollekciójának darabjai, így például a cég logójával ellátott cipő, póló, papucs, zokni és leggings. Ehhez a sorhoz csatlakozott november végén a brit piacon a Lidl-logóval ellátott karácsonyi pulóver. A cég logója mellett karácsonyi motívumokkal díszített pulóverek a boltlánc 2020-as karácsonyi reklámfilmjében is szerepeltek, és 7,99 fontért, azaz több mint 3200 forintért árulták. A Lidl-logós pulcsi a magyar boltokban viszont nem került a polcokra.

Az Aldinál egy répa az ünnepi szupersztár

A Lidl mellett az Aldi is különlegességgel készült az ünnepi időszakra: Kevin, a sárgarépa-figura évek óta a brit Aldi karácsonyi kampányának a szupersztárja, 2016 óta szerepel ezekben. A figurával ellátott termékek nagyon népszerűek, tavaly karácsonykor például korlátozást kellett bevezetni a boltokban, fejenként maximum két darab plüssfigurát lehetett vásárolni. Idén karácsonykor pedig ismét visszatért Kevin.

Kevin a koronavírus elleni harcot is segítette: tavasszal jótékony céllal árvereztek ápolónak öltöztetett, limitált darabszámban elérhető sárgarépa-figurát.

HOZZÁSZÓLÁSOK