Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát a magyar Lidl - jelentette be a boltlánc pénteken.

Ez a vásárlóknak azt jelenti, hogy mintegy húszféle termékért - például a csont nélküli sertéscombért, sertéslapockáért - kilónként az eddiginél 100-150 forinttal kevesebbet kell fizetniük.

A boltlánc üzleteiben eddig is keresettek voltak a sertéshúsok, tavaly 25 százalékkal nőtt a forgalmuk az egy évvel korábbihoz képest. A cég ezzel az akcióval a sertéságazatban érdekelt gazdákat szeretné támogatni. A diszkontlánc ma már 100 százalékban magyar beszállítóktól származó sertéshúst tesz a polcaira.

A KSH inflációs kosarában két sertéshús szerepel, a rövidkaraj és a sertéscomb. Előbbi kilós átlagára idén júniusban 1910 forint volt, utóbbié 1590 forintnál tartott. Ez azt jelenti, hogy tavaly júniushoz képest a rövidkaraj 19,3 százalékkal drágult, a sertéscomb ára pedig egy év alatt 17 százalékkal emelkedett.