Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A nyári hatezerről nyolcezerre nőtt a forgalomból ideiglenesen kivont buszok száma, mert sem a turistaforgalom, sem a munkásszállítások nem indultak be, ugyanakkor a buszos vállalkozások kimaradtak minden állami mentőcsomagból.
A Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete (NiT Hungary) és a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) ezért közösen fordult a Gazdasági Újraindítási Akciócsoport vezetőihez a különjárati belföldi személyszállító cégek megmentése érdekében - olvasható a portálon.
A szervezetek azt javasolják, hogy
Nem lesz sofőr sem
Dittel Gábor, a NiT Hungary főtitkára szerint sok idős sofőr nem áll majd újra munkába, a fiatalok közül pedig többen tartósan átigazoltak a tömegközlekedési cégekhez.
A hivatásos gépjárművezetők képzésének visszaemelése az OKJ rendszerébe rendkívül fontos a majdani utánpótlás miatt, hiszen most mintegy 2,5 millió forintba kerül egy buszvezetői jogosítvány megszerzése.
europeer, 2020.12.15 11:29
A városi parkolók is tele vannak buszokkal, meg a falusi utcák. Pedig elvileg ott nem parkolhatnának, csak a telephelyen.
És nem azért parkol, mert nincs fuvarja, hanem azért, mert a napi 3 kanyar között otthon van vele a sofőr.
Azt elismerem, hogy a turistaforgalom most áll, de van olyan bevételük, amiből lazán kihúzzák ezt az időszakot.
Taxisok is sajnáltatják magukat, miközben vastagon megugrott a fuvar a kijárási tilalommal. Sokkal többen járnak 20 óra után taxival mint korábban.
Nem bulizni, hanem a cégekhez, ugyanis a párjuk, rokonuk nem vihetik őket melóba vagy haza.
Azok meg inkább taxiznak mint buszoznak.
Mindig mondom, hogy újságot nem az irodából kell írni, hanem a terepre kimenni.
Ott van az igazság. Az igazság odakint van. :-))