Cáfolja a MÁV a 40 milliós végkielégítés tényét

A MÁV Zrt. és a MÁV-START Zrt. a leghatározottabban cáfolja és visszautasítja a Magyar Nemzet hamis rágalmait az állítólagos jogtalan végkielégítés kapcsán, s helyreigazításra szólítja fel a lapot - áll a két társaság közleményében.
NAPI, 2009. augusztus 7. péntek, 16:42

A Magyar Nemzet valótlan és minden alapot nélkülöző rágalmaival próbál indulatokat gerjeszteni a magyar vasút ellen, ami súlyosan sérti a tényszerű tájékoztatás elvét - fogalmaz a közlemény.

Nem felel meg a valóságnak a Magyar Nemzet közlése, miszerint Kiss Péter információvédelmi főosztályvezető, 2007. március 31-én 40 millió forintos végkielégítéssel távozott a MÁV Zrt-től. Kiss Péter a MÁV Zrt.-től való távozása után kapott végkielégítési részt a MÁV-START Zrt.-hez történő belépésekor visszafizette.

Teljes tájékozatlanságról tanúskodik az az állítás is, amely szerint az önálló vasútvállalatként működő MÁV-START Zrt. biztonsági szervezete ugyanazt a feladatot végzi, mint a MÁV Zrt. Biztonsági igazgatósága - állítja a nyílt levél. Az utóbbi által kizárólagosan végzett tevékenységek ellátásával (balesetvizsgálat, környezetvédelem stb.) a személyszállító vasúttársaság nem foglalkozik. A törvényi előírások értelmében egyetlen önálló vasúttársaság, így a MÁV-START Zrt. sem működhet saját biztonsági szervezet nélkül.

HOZZÁSZÓLÁSOK