A CBA legújabb kampányában a magyar kártya és vele együtt Bach Szilvia, azaz Icuka áll a középpontban. A kampány előkészítése és megtervezése közel fél évet vett igénybe, amelyet Nyitrai Márton filmrendező és Szilágyi Dániel, az Admiral Film belső kreatív vezetője közösen találtak ki - olvasható a portálon.

Egy több platformon párhuzamosan futó, hosszú távú kampányt kellett megvalósítani, amely folyamatosan frissülő alapot nyújt az üzletlánc évközi akcióinak bemutatásához. Mindezt a CBA sokak által ismert karakterével, Icukával a középpontban.

A koncepció alapját jelentő 9 darab, egyéni tévéreklám különlegessége, hogy minden egyes alkalommal csak a film végén kapjuk meg a tökéletes képet: kizárólag egyetlen pozícióból nézve állnak össze a magyar kártya elemei egy teljes egésszé.

Minden film első jelenetében látjuk a még nem összeállt, több elemére szétbontott díszletet. Amikor a kamera elindul, azzal együtt Icuka is mozgásba lendül, majd a jelenet végére megtalálja azt a pozíciót, amiben az elemek vele együtt állnak össze a sokak által jól ismert magyar kártya képévé.

Icuka szövege és útja, ahogy a cselekmény során eljut a legvégső pozícióba, filmenként változik. Szinte minden részben történik valamilyen különlegesség a szereplővel. Zenei aláfestésként Antonio Vivaldi - A négy évszak című művének átdolgozása szolgált.

Óriási sikert hoznak a reklámok?

A TradeMagazin 2018-as FMCG-toplistáján a harmadik helyet a CBA birtokolta 509 milliárd forintnyi árbevétellel, miközben az üzletlánc 2017-es forgalma 505,5 milliárd forintra rúgott. A CBA-nál még 2017-ben úgy nyilatkoztak: a forgalom nagyot nőtt az első félévben, és a lánc illetékesei szerint ebben a Kasszás Erzsi-féle reklámoknak is szerepe volt.

A hirdetésekben szereplő Kasszás Erzsit Balázs Andrea alakított, aki helyére 2018 tavaszától Icuka, a boltvezető lépett, akit Bach Szilvia alakít.