Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A legtöbb magyar vállalatnál bevett szokás, hogy karácsonyra bort ajándékoz ügyfeleinek - írja a Világgazdaság. Abban azonban már nincs azonosság, hogy ki milyen drága, illetve milyen fajta bort tart megfelelő ajándéknak. A legtöbb cégnél alapos kutatómunka, nem ritkán kiterjedt pincelátogatás előzi meg a megfelelő termék kiválasztását. Ennek végeredménye kétféle lehet: vagy egy már befutott, ismert márkenevű bort választanak, vagy egy olyat, amiely ismeretlen, de különlegesnek ígérkezik. Szintén egységesek a cégek viszont abban, hogy mindegyikük vörösbort ajándékoz.
A flexibilitás új korszakát hozta el a világjárvány a munkaerőpiacra, ami felértékeli a minőségi HR-szolgáltatásokat.
A jelenlegi Mustang generációt a kezdetektől kínálták négyhengeres motorral is, de úgy néz ki, a vásárlókat ez a változat Európában alig érdekelte. Az eladások mintegy 15%-át tette...