Minden ügyfelet figyelmeztet az Erste, a CIB és a Budapest Bank - erre érdemes készülni!

Az Ersténél technikai hiba miatt akadoznak a szogáltatások, a Budapest Bank tervezett karbantartást tart szerdán késő este. A CIB-nél a hétvégén lesznek leállások.
Herman Bernadett, 2019. február 20. szerda, 14:03
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel

Akadozik ma több banknál is a szolgáltatás. Az Erste arról tájékoztatja ügyfeleit. hogy technikai okok miatt a bank egyes alkalmazásainak, illetve bizonyos weboldalainak működése akadozhat. "A hiba elhárításán dolgozunk" - írta a bank a honlapján.

A Budapest Bank ügyfelei is jobb, ha felkészülnek arra, hogy ma este fennakadások lesznek az internetbank és a mobilbank szolgáltatásaiban. A Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App szolgáltatás egy tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető 2019. február 20. 22:00-tól 2019. február 21. 00:00 óráig - olvasható a honlapon. A karbantartás ideje alatt történt tranzakciókról szóló SMS-üzeneteket csak a karbantartást követően, utólag küldik ki, és az ügyfelek által beküldött üzeneteket is csak ezt követően fogadja a hitelintézet.

Pénteken a CIB-nél lesznek fennakadások az informatikai rendszer fejlesztése miatt. Hajnali fél 2 és fél 5 között nem lesz elérhető a net.cib.hu honlap, a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, a CIB Internet Bank, az eBroker, a Business Terminál, a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat funkciói is csak korlátozottan működnek majd.

Hajnali 3 után 20 percen át nem lehet majd CIB-es bankkártyákkal vásárolni és készpénzt felvenni. A CIB-es POS terminálok pedig vasárnap éjjel állnak majd le éjfél és hajnali 6 óra között egy 45 perces időszakra. Március 2-3-án és 15-16-án további szolgáltatáskiesések lesznek a CIB-nél.

Az UniCreditnél holnap lesz leállás, a bank honlapja szerint technikai fejlesztés és karbantartás miatt február 21-én 21:00 és 23:00 óra között az UniCredit Mobilapplikáció nem, vagy csak korlátozottan érhető el.

 

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

antitroll, 2019.02.21 08:59

Engem csak két bank érint, a harmadik szerencsére nem.

Viszont a Budapest Bank tényleg elindulhat a retkesbe... Három hete nem tud egy működő hitelkártyát küldeni (a régi lejárt, cserélni kell). Az első chip-hibás volt. A másodikat meg két hétre rá (ugyanabban a hónapban) ugyanazzal a számmal, CCV kóddal, lejárati idővel újranyomva küldték. Amikor aktiváltam, akkor a régit automatikusan letiltja a rendszer. Na de az új kártyának MINDEN ADATA egyezett a régivel, azaz azonnal letiltotta saját magát is.
Amikor kiderült, hogy miért szívatom sokadszor magam megint a Tesco pénztárnál, nem tudtam sírjak vagy nevessek!
Ráadásul az informatikai rendszerük egyik oldalról felhasználó ellenes módon értelmetlen és xar, a másik oldalról meg ott van benne az adatvédelmi-biztonsági lyuk. Utóbbit megírtam nekik. Szerintetek reagáltak?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

europeer, 2019.02.20 15:33

Persze, pont egyszerre.
na menjetek a büdös picsába!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html