A CIB honlapján arról tájékoztatják az ügyfeleket, hogy technikai okból ma reggel az elektronikus és kártyás szolgáltatásokban ismét fennakadások voltak tapasztalhatóak. A probléma megoldásán dolgoznak, emiatt elektronikus csatornáik, illetve a CIB eCommerce (kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadás), valamint a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai nem lesznek elérhetőek, és a CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (bármilyen vásárlás és készpénzfelvétel) esetében fennakadások lehetnek.

A szolgáltatások teljes körű elérhetőségét a bank a honlapján és Facebook oldalán is közölni fogja - írták és az ügyfelek elnézését kérik az okozott kellemetlenségért.

A bank Facebook-oldalán a következő szöveg olvasható jelenleg.

A CIB tájékoztatása szerint az elvégzett javításoknak köszönhetően elektronikus csatornáik és kártyás szolgáltatásaik ismét megfelelően működnek.