Coca-Cola Magyarország: új kommunikációs igazgató

Karvalics Attila lett 2005. augusztus 1-től a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. új Közkapcsolati- és Kommunikációs Igazgatója. A 39 éves szakember több mint 10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik a média és a kommunikáció terén.
NAPI Online, 2005. augusztus 5. péntek, 17:19
Fotó:

A kilencvenes évek vezető angol nyelvű gazdasági magazinját, az Invest in Hungary-t irányította főszerkesztőként és kiadó igazgatóként 1990 és 1997 között. Társadalmi tevékenysége kapcsán 1994-ben és 1995-ben a több, mint 100 ország 200 ezer fiatal gazdasági szakembereit tömörítő nemzetközi non-profit szervezet, a Junior Chamber International magyarországi elnökévé, 1996-ban pedig Közép-Európai fejlesztési igazgatójává választották.

Karvalics Attila 1997-től a ma már SABMiller csoporthoz tartozó Dreher Sörgyárak Rt. kommunikációs igazgatójaként dolgozott, majd 2001-2003 között Európa egyik vezető üzleti iskolájában, az Erasmus Egyetemhez tartozó Rotterdam School of Management nappali tagozatos programjában szerzett MBA fokozatot. Azóta vezető PR és marketing kommunikációs tanácsadóként dolgozik nemzetközi és hazai vállalatoknak a média, az energia, a telekommunikáció és a fogyasztási cikkek területén.

HOZZÁSZÓLÁSOK