Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az innováció lényege, hogy egy videós azonosítási folyamat végén az ügyfelek szóban nyilatkozhatnak hitelszerződésük megkötéséről.

Az úgynevezett hangaláírással a 2017 óta működő videós azonosítási és a 2018 novemberben indult elektronikus aláírási folyamat egészült ki. Az új fejlesztéssel tulajdonképpen az ügyfél a hangjával végzi el az aláírást, vagyis szóbeli nyilatkozatot tesz, hogy aláírtnak tekinti a szerződést. A szóbeli szerződéskötéssel rövidül az igényléstől az utalásig terjedő átfutási idő, ami pozitív bírálat esetén akár 24 órán belül megtörténhet.

Az év végi éles tesztelést követően a szolgáltatás elérhető személyi kölcsön és áruhitel termékeknél, meglévő, valamint új, bármilyen banki ügyfél számára és nem függ az igényelt hitelösszeg mértékétől - közölte a Cofidis.

Az eddigi statisztikák alapján a videós azonosítás szolgáltatást igénylők 10-12 perc alatt viszik végig a beazonosítási folyamatot. Már az ügyfelek 25-30 százaléka vesz fel kölcsönt videós azonosításon keresztül és ugyanezen igénylők 40 százaléka elektronikusan írja alá szerződését.

Meggyőződésünk, hogy a digitalizáció nem bonyolult, sőt lehet igazán emberközpontú, munkatársaink végig kísérik az ügyfelekeket a hitelügyintézés során - mondta Holló Bence, a Cofidis Magyarországi fióktelepének ügyvezető igazgatója.