Csak a figyelmetleneknek problémás a mobilparkolás?

Stabil az ad hoc mobilparkolási rendszer, a szolgáltatás elindítása óta csak eseti jelleggel fordultak elő meghibásodások - állítja a három mobilszolgáltató közös nyilatkozata. A rendszerrel kapcsolatban elhanyagolható számban érkeznek panaszok, amelyek többsége - a cégek szerint - is az ügyfelek figyelmetlenségéből fakad.
Novák Csaba, 2009. augusztus 10. hétfő, 08:02
Fotó:

Bár az egyes rendszerhibákat az érintett mobilszolgáltató és az Első Mobilfizetés Elszámoló Szolgáltató Zrt. (EME) vizsgálja ki, az üzemzavar elhárításáért már közösen lépnek fel a szolgáltatásban közreműködő cégek, arról pedig az EME-vel kötött szerződés rendelkezik, hogy az egyes hibák vonatkozásában kit milyen felelősség terhel.

A rendszer leállása miatt - erre két hete, a reggeli időszakban volt példa - tehát elvileg nem érheti kár az autósokat, a parkolóellenőrök sem büntethetik meg őket. Ha valaki mégis színes zacskót találna a szélvédőn, akkor az EME irodáihoz fordulhat. Az említett rendszerleállást illetően úgy tudjuk, mindenkinek törölték a büntetését, aki még aznap személyesen felkereste valamelyik irodát. (A további érdekérvényesítési lehetőségekről tájékoztatást kértünk az EME Zrt.-től is, ám válaszuk lapzártánkig nem érkezett meg.)

Úgy tudjuk, van olyan vitás eset, amelynek során egy áprilisi parkolás érvényességét a mai napig nem sikerült bizonyítani, mert az érintett mobilcég mindeddig nem tudta azonosítani a tranzakciót a rendszerben. A mobilcégek közös álláspontja szerint ilyen elvileg nem is fordulhat elő. A szolgáltatók közölték: a parkolási információk meghatározott ideig, de akár hónapokra visszamenően is kereshetők a rendszerben mind a tranzakció azonosítója, mind az ügyfél telefonszáma alapján.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

ishikiri, 2009.08.10 08:53

Sajnos bele estem ebbe a "kis rendszer leállásba", persze megkaptam a mikuláscsomagomat.
Elfoglaltságom miatt személyesen nem tudtam bemenni reklamálni, de a mobolszolgáltatómtól megkaptam az aznapi indított hívás/SMS listámat, ami alapján bizonyítani tudom, hogy rendszer nem működött. Ez emilban elkültem az ügyfélszolgálatnak, reklamáció néven. A múlt héten írásban újra érdeklődtem, de semmi válasz. Kíváncsi vagyok, meddig lesznek méla csöndben. Ishikiri
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

ishikiri, 2009.08.10 08:52

Sajnos bele estem ebbe a "kis rendszer leállásba", persze megkaptam a mikuláscsomagomat.
Elfoglaltságom miatt személyesen nem tudtam bemenni reklamálni, de a mobolszolgáltatómtól megkaptam az aznapi indított hívás/SMS listámat, ami alapján bizonyítani tudom, hogy rendszer nem működött. Ez emilban elkültem az ügyfélszolgálatnak, reklamáció néven. A múlt héten írásban újra érdeklődtem, de semmi válasz. Kíváncsi vagyok, meddig lesznek méla csöndeben. Ishikiri
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html