Új termékek jelennek meg a Danone portfóliójában

Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza az Alpro termékeket - jelentette be csütörtökön az élelmiszeripari vállalat.
Szabó Dániel, 2019. március 7. csütörtök, 13:34
Fotó: Getty Images

Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemzetközi márkája. A hazai piacon növényi italok - például szója-, kókusz- vagy mandulatejek - mellett gyümölcsös termékek, desszertek, illetve főzőkrémek találhatók a kínálatban. De készülnek még termékek mogyoróból, kesudióból, kókuszból, rizsből, zabból és ezek keverékéből.

A cég portfóliója 2017 áprilisában került a Danone Csoporthoz, amikor a cég felvásárolta az amerikai WhiteWave-et, az Alpro anyavállalatát. A Danone célja, hogy az új termékkörök révén még szélesebb választékot kínáljon a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozás területén, új fogyasztókat is megszólítva ezzel.

Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza majd ezeket a termékeket. A két társaság emellett közölte, hogy olyan egyedi kutatási és termékfejlesztési tudást egyesítenek, mely révén a vállalat fenntarthatóbb opciókat tud kínálni fogyasztóinak valamennyi termékkategóriájában.

HOZZÁSZÓLÁSOK