Kedden kora délelőtt jelentősen lelassult az OTP netbankos és mobilbankos rendszere. A Napi.hu szerkesztőségi blogja, a Buksza és több ismerőse is próbált belépni a rendszerbe, de ez nem jött össze több alkalommal, ha pedig sikerült is a belépés, akkor hosszas várakozás után kommunikációs hibát jelzett a rendszer.

Megkerestük az OTP-t, hogy milyen probléma merült fel. A bank közölte: "Fontos, hogy nem leállásról van szó, csupán lassulásról."

"Az internetbank, a SmartBank, illetve a webshop működése során jelenleg lassulás tapasztalható. Szakembereink nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy ismét a megszokott módon működjenek a szolgáltatások" - áll a bank válaszában, amelyben egyúttal elnézést kérnek a lassulás miatti kellemetlenségekért.

Az OTP nem sokkal 13 óra után közölte, helyreállt a szolgáltatás, a megszokott sebességgel használhatóak a rendszerek. Kipróbáltuk, valóban visszagyorsult a rendszer.