E.On-ügyfél? Visszaélnek a cég nevével

Az E-On ügyfélszolgálatára - a januári figyelemfelhívást követően is - még mindig érkeznek jelzések arról, hogy ismeretlenek a cég logójával visszaélve pénzt próbálnak kicsalni az ügyfelektől, de olyan személyektől is, akik nem is ügyfelei a cégnek - közölte az áramszolgáltató csütörtökön az MTI érdeklődésére.
Dzindzisz Sztefan, 2019. április 18. csütörtök, 13:59
Fotó: Reuters

A csalók az elektronikus értesítőhöz hasonló e-mailekkel azt próbálják elérni, hogy különböző, általában alacsony összegeket utaljanak át nekik.

Az E.On hangsúlyozza, rendszereit nem érte támadás, és megtette a szükséges jogi lépéseket, ismeretlen tettes ellen büntető feljelentést tett, továbbá tájékoztatta a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot is a megtévesztő e-mailekről.

Az E-On - más vállalatokhoz hasonlóan - arra hívja fel az ügyfelek figyelmét, hogy kiemelt óvatossággal járjanak el átutalási megbízás teljesítésekor.

HOZZÁSZÓLÁSOK