Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A bankok egyre innovatívabb elektronikus szolgáltatásokkal jelennek meg a piacon, egyre nagyobb teret kap a mobilbankolás és az egyéb virtuális szolgáltatások használata. Ugyanakkor olyanok is akadnak, akik bár a személyes ügyintézést preferálják, sokszor még sincs idejük egy-egy bankfiókot felkeresni. Számukra nyújt megoldást a K&H távbankári szolgáltatása, amelyre folyamatosan növekvő ügyféligény mutatkozik.

A múlt évben már 30 ezer ügyfélnek segítettek a távbankárok telefonon vagy videós összeköttetésben. Az érintett ügyfelek elsősorban lakáshitel- és személyikölcsön-igényléshez kértek tanácsot. Emellett a múlt év sztárja az online számlanyitás volt -  mondta Rajna Gábor, a K&H banki értékesítési igazgatója.

Az eddigi tapasztalatok szerint főként a nagyvárosokban élő ügyfelek vették igénybe a távbankári szolgáltatást, de egyre többen jelentkeznek kisebb településekről, akiknek hosszabb időbe telne egy-egy bankfiók felkeresése. A sokat utazó, vezető beosztású ügyfelek mellett a fiatalok is egyre gyakrabban lépnek kapcsolatba a K&H távbankáraival. Akár meglévő, akár új ügyfelek is használhatják a telefonos és videós távbankári szolgáltatást.

Otthonról, a kanapéról is el lehet intézni a legtöbb banki ügyet, gyakorlatilag házhoz vitt bankfiókról van szó - tette hozzá Rajna. A távbankárokat tavasszal, iskolakezdéskor és karácsonykor kiemelkedően sokan keresik, heti bontásban pedig hétfőn van a csúcsforgalom. A szakember szerint akár 1-2 fióklátogatás is kiváltható a bank hitelkalkulátorain végzett számításokkal, valamint a távbankárok segítségével elvégzett hitelminősítéssel.

A hitelek iránt érdeklődő ügyfelek elsősorban a weboldalon keresztül jutnak el a távbankár-szolgáltatáshoz, ha visszahívást kérnek ugyanis a bank honlapján, egyből a távbankárok keresik meg őket. A befektetési lehetőségeket keresők azonban nem a telefonhívást, hanem a videókonferenciás lehetőséget preferálják: ilyen esetekben az ügyfelekkel történő beszélgetés többsége videókonferencia keretében történik, hiszen itt megosztott képernyők segítségével vizuálisan is szemléltetni tudják a munkatársak az elérhető hozamokat - tette hozzá a szakember.