Elege lett a GVH-nak a celebekből

A Blikk úgy tudja, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megelégelte, hogy a magyar celebek rendszeren elfelejtik feltüntetni posztjaiknál, hogy azok szponzorált tartalmak, ezért szabályoznák a területet.
Szabó Zsuzsanna, 2017. május 13. szombat, 17:33

A celebek olyan tömegeket érnek el, mint a legnagyobb televízió- vagy rádiócsatornák, ezáltal megtalálják őket a cégek is, hogy egy-egy poszttal népszerűsítsék termékeiket, amiért természetesen fizetnek - írja a Blikk. A GVH tiszta feltételeket akar, azt, hogy mindenki betartsa a szabályokat.

A hivatal vizsgálatot indított a lap szerint, mert a GVH úgy gondolja, a Facebookon, Youtube-on, Instagramon sincs helye a bújtatott reklámnak, a követőknek tudnia kell, ha a poszt pénzért cserébe született, s épp ezért szabályozni akarja a közösségi média legnagyobb sztárjainak működését.

A lap szerint a GVH már több tucat hírességnél vizsgálódik, úgy tudni, hogy már megkeresték a leglájkoltabb magyart, Kasza Tibort is.

HOZZÁSZÓLÁSOK