Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Pozitív, értékalapú kommunikációt jelentett be első felszólalásában Kincses Péter, az ÉVOSZ (Építőipari Vállalkozások Országos Szakszövetsége) Médiatagozatának frissen kinevezett elnöke. Ehhez a sajtó hozzáállásának fejlesztése szükséges, a tényszerű tájékoztatásra kell helyezni a hangsúlyt - idézi a szakembert a Magyar Építők.

A médiatagozat megalakulásának célja - Koji László ÉVOSZ-elnök szerint -, hogy a szervezet a teljes hazai építőiparól szóló kommunikáció fejlesztésével az iparág társadalmi megítélésén javítson.

Az új tagozati elnök, Kincses Péter úgy véli, hogy az ágazat megítélését egységes és célzott kommunikációval lehet erősíteni, illetve roppant fontos a fiatal korosztályok elérése is. "Ha az építőipar értékteremtő oldalát nagyobb arányban látja a közvélemény, akkor az nem csupán a jelenleg az építkezéseken dolgozók, hanem a pályaválasztáson gondolkozó fiatalok életére is jó hatással lesz" - magyarázta a szakember.

Az alakuló ülésen Kincses Péter elnök (magyarepitok.hu) munkájához közvetlenül csatlakozott egy öttagú elnökség, melyben az A-Híd Zrt., a KÉSZ Csoport, a Market Építő Zrt. valamint a Merkbau Kft. kommunikációs szakemberei mellett az Építéstechnika főszerkesztője, Máté Klára is részt vesz - áll a portál beszámolójában.