Érdekvédők nekimentek a T-Online-nak

A jelek szerint a névváltással együtt egy meglehetősen kifogásolható gyakorlatot vezetett be a T-Online. Az Axelero Internet Rt. utódja, a Magyar Telekom internetszolgáltatója ugyanis felmondta a túl nagy adatforgalmat (150-250 gigabájt havonta) generáló ügyfelek szerződését, annak ellenére, hogy az előfizetők korlátlan csomagra fizettek elő.
NAPI Online, 2005. augusztus 8. hétfő, 12:06
Fotó:

Simó György, a T-Online első embere ennek kapcsán az Indexnek elmondta: az érintett felhasználók többmillió forintos veszteséget okoztak a társaságnak, ezért mondták fel a szerződésüket. A Netfelhasználók Érdekvédelmi Társasága, illetve a Internet Fejlesztési Alapítvány és a Linux-Felhasználók Magyarországi Egyesülete ennek kapcsán nyílt levélben fordult többek között Kovács Kálmánhoz, az informatikai tárca vezetőjéhez, Pataki Dánielhez, a Nemzeti Hírközlési Hatóság elnökéhez, valamint Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjének Hivatalához. A szervezetek ebben kifogásolják a T-Online eljárását és a kéri az illetékeseket, hogy tegyék meg a szükséges intézkedéseket.

A szervezet kiemeli: a szolgáltatás teljes kapacitásának 30 százalékos kihasználásáért bontottak szerződést az ügyfelekkel, minden előzetes figyelmeztetés nélkül, ezzel példát statuálva tudatták a többi ügyféllel, hogy a szolgáltatás túlzott kihasználása szerződésbontást von maga után. A lépés súlyosan veszélyezteti az előfizetői jogbiztonságot, mivel az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) és az előfizetői szerződés nem tartalmaz semmilyen kitételt azzal kapcsolatban, mi tekinthető a szolgáltatás túlzott használatának - fogalmaz a levél.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

duncen1, 2005.08.09 10:27

Megint én:( Amit az előbb leírtam, annak az elejét nem merték kinyomtatni, tehát hiányzik. szomorú
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

duncen1, 2005.08.09 10:26

FOLYT.KÖV.IDŐT EGYBEN KIFIZETNI???. LEHET, hogy az előbb sokat írtam, mert az előbb elment az egész /azaz a negyed fájdalmas kapcsolatom a matávval/ na ez van.Kiváncsi vagyok, ők milyen sebességet használnak, mennyiért? Egyszóval szeretném, ha nem csak ők lennének, kapásból csökkene a megrendelője!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

ruler, 2005.08.09 09:47

Az én megfigyelésem szerint az ügyfél addig fontos a szolgáltatónak (értek ez alatt mindenkit, aki szolgáltat bármit - ISP, bank, biztosító, stb.) amíg oda nem szerződik - ne adj Isten még hűségnyilatkozatot is aláír -, aztán szevasz. Fizess, és ha bajod van, akkor menj a fenébe. Az akciók szinte kivétel nélkül csak az új belépőkre vonatkoznak, a meglévő ügyfél már nem számít akkora mértékben.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html