Erre kevesen számítottak - meglepő húzások a Postától

Az ország egyik legrégebbi vállalatának számító Magyar Posta Zrt. magas fokú szakmai tapasztalatához immár innovatív szemlélet társul, éppen ezért a cég az elmúlt években folyamatosan fejlesztette szolgáltatásait. Hosszú ideig tartó mozdulatlanság után olyan innovatív megoldásokat vezetett be, korszerűsítéseket hajtott végre, amelyek időt spórolnak meg az ügyfeleknek.
-x-, 2015. június 24. szerda, 16:24
Fotó: Napi.hu

Csekkbefizetés mobilon és az automatáknál

A még mindig igen népszerű csekkes számlakiegyenlítés terén fontos újítást jelentett a QR-kód feltüntetése a teljes megszemélyesítésű, gépi kitöltésű csekkeken. A QR-kóddal ellátott csekkek a korszerű iCsekk mobilfizetési alkalmazással könnyen, gyorsan és készpénzkímélő módon fizethetők be. Az ügyfelek eddig több mint 110 ezer csekket fizettek be a Magyar Postánál a postai QR kód és az iCsekk segítségével mintegy 1,1 milliárd forint értékben.

Fotó: Magyar Posta

2015 elején a Magyar Posta országszerte 20 csekkbefizető automatát helyezett el forgalmas helyszíneken, elsősorban bevásárlóközpontokban és nagyobb postákon. Az egyszerűen használható automatákon bankkártyával lehet fizetni - ez kártyás vásárlási tranzakciónak minősül, amelyért a Magyar Posta díjat nem számít fel. Eddig 140 ezer csekket fizettek be az automatákon keresztül az ügyfelek, csaknem másfél milliárd forint értékben. A fejlesztési tervek között szerepel a hálózat bővítése, illetve a készpénzt is elfogadó automaták üzembe helyezése.


index.hu

Alkalmazásokkal a hatékonyságért: mobil applikációk

A mind elterjedtebb okostelefonok és digitális eszközök világában elengedhetetlenek a különféle ügyintézést segítő applikációk. A Magyar Posta több alkalmazással segíti ügyfelei mindennapjait: a már említett iCsekk mellett egyre növekvő népszerűséggel működik a vállalat üzleti mobil applikációja. A Magyar Posta Üzleti Alkalmazás elérhetővé tesz több fontos postai szolgáltatást, többek között a csomagok nyomon követését, díjkalkulátort vagy az irányítószám-keresést. Több kényelmi szolgáltatás teszi ügyfélbarátabbá ezt az alkalmazást: mobileszközeink segítségével intézhetjük a küldeményőrzést, igényelhetjük az ismételt kézbesítést vagy az utánküldést is. Az újabb fejlesztés eredményeként az applikáción elérhető funkciók pedig még a nyár folyamán tovább bővülnek.

Fotó: Magyar Posta

Csomagautomata

2014 májusa óta működik forradalmi újításként a csomagautomata szolgáltatás, amelynek köszönhetően az ügyfelek akár éjjel is átvehetik küldeményeiket. A fejlesztés szükségességét alátámasztja az azóta megnövekedett csomagforgalom is. Jelenleg közel 50 Posta csomagautomata üzemel Budapesten és több vidéki nagyvárosban, számuk folyamatosan emelkedik. A szolgáltatás több webáruházzal áll összeköttetésben, így az ügyfelek megrendelésük teljesítését már kérhetik Posta csomagautomatákra is, amelyeknél a beépített POS termináloknak köszönhetően pedig az utánvételes küldemények is kifizethetőek. Ráadásul az automata arra is lehetőséget biztosít, hogy csomagot adjunk fel.


Fotó: Magyar Posta

Hűségprogram

Egy éve indult el a Posta Hűségkártya Program, amely mára több mint 190 000 ügyféllel büszkélkedhet. A kártyatulajdonosok postai és pénzforgalmi szolgáltatások igénybevételével hűségpontokat kapnak, amelyek aztán egyes posta által forgalmazott termékekre válthatók be. A szolgáltatás keretén belül ajándék balesetbiztosítás és számos kedvezmény illeti meg az ügyfeleket, legyen szó például a Postaautó Duna telephelyén történő autójavításról vagy utasbiztosítás megkötésekor.

HOZZÁSZÓLÁSOK