Erre költött milliárdokat Magyarországon az Erste

Az Erste Bank 2014 óta összesen közel kétmilliárd forint költött a fiókhálózati fejlesztésekre, ingyen wifi, Netbank sarok, valamint multiszéfek teszik kényelmesebbé a személyes banki ügyintézést - közölte a társaság.
Napi.hu, 2015. szeptember 24. csütörtök, 10:02
Fotó: Napi.hu

Az Erste 2013 óta zajló fiókhálózati fejlesztési programjának részeként tavaly és idén 26 bankfiók teljes körű felújítása történt meg összesen közel kétmilliárd forint értékben. Az általánosnak mondható korszerűsítési munkálatok - ügyféltér modernizálása, arculati elemek frissítése, stb. - mellett a pénzintézet kiemelt figyelmet fordít a bankfióki ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény digitális eszközökkel történő támogatására is. Ennek keretében az Erste Bank összes, vagyis 128 fiókjában ingyen elérhető wifi-hozzáférést biztosít az ügyfelek számára. Emellett az átalakított fiókokból 18-ban kialakítottak Netbank Sarkot is, ahol az elhelyezett terminálokon keresztül elérhetőek többek között az ászf-ek, a hirdetmények digitális formátumban, a Netbank és az Erste Bank honlapja is.

A társaság folyamatosan egyszerűsíti és gyorsítja banki ügyintézést: 2013 folyamán megújították a ma már több mint 400 ezer ügyfelet kiszolgáló netbanki szolgáltatást, amelyen keresztül az ügyfelek évi közel hétmillió tranzakciót folytatnak le. A napokban a NetBank több új szolgáltatással bővült, mely új funkciók segítségével az ügyfelek online válthatják át számlacsomagjukat felnőtt Erste EgySzámlára vagy egyszerűen, néhány kattintással kiegyenlíthetik hitelkártya-tartozásukat.

Ezen felül 190 darab új multiszéfet is telepítettek az Erste Bank fiókjaiba, ahol így összesen már 480 ilyen eszköz segíti az ügyfelek kiszolgálását. A multiszéfek lehetővé teszik, hogy meghatározott értékösszegig több bankfióki tanácsadó is végezhessen készpénzmozgással járó ügyleteket, és ne kelljen minden ilyen feladat kapcsán a főpénztárhoz fáradnia az ügyfélnek. Mindezzel a készpénzes tranzakciók megoszlanak a multiszéfes munkaállomások között, ami által csökkent a várakozási idő, és nőtt az ügyfél-elégedettség - fogalmazott az Erste közleménye.

HOZZÁSZÓLÁSOK