Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

November elejétől a K&H Banknál több százezer Mastercard vagy Maestro bankkártyával rendelkező lakossági ügyfél, nfc-funkcióval rendelkező androidos okostelefonnal bonyolíthatja a kártyás fizetéseket, azaz a vásárlások meghatározó részében nem lesz szüksége a bankkártyájára. Mobiltelefonnal pedig minden olyan helyen lehet vásárolni, ahol az érintéses bankkártyákat elfogadják.

A mobiltárca bevezetése a bank stratégiájában kiemelt szerepet játszó digitalizáció egyik fontos eleme. A K&H 2017-ig 6 milliárd forintot költött digitalizációs fejlesztésekre - mondta Martin Jarolim, a bank lakossági üzletágért felelős vezetője.

A K&H ügyfelei idén szeptemberig 45 millió alkalommal 340 milliárd forint értékben vásároltak a bankkártyájukkal, ez mintegy 30 százalékos növekedést jelent. Ezen belül az érintéses kártyás vásárlások száma 30,6 millió, összértéke pedig megközelítőleg 173 milliárd forint volt. A mobiltárca egyik előnye, hogy beépül a mobilbankba, így nem kell külön alkalmazást használnia az ügyfeleknek. A K&H megoldása a Mastercard digitalizációs megoldását használja.

Címlapkép forrása: Napi.hu/Szabó Dániel