A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Medimprove Marketing Szaktanácsadó és Szolgáltató Kft., valamint a Dr. Kurt Wolff Gmbh & CO. KG - több jogszerű állítása mellett - megalapozatlan hatásokkal is reklámozta Alpecin hajápolási termékeit. A GVH a jogsértésért 5 millió forint bírságot szabott ki, de csak az utóbbi cégre, amely a reklámokat készítette.

A reklámok több állítása igaznak bizonyul, például, hogy a samponok hatásosak  az úgynevezett androgenetikus és stressz okozta hajhullás ellen, és erősítik a meglévő hajhagymákat. Azonban egyes állítások túlzóak voltak, például, hogy a termékek alkalmasak a a foltos hajhullás kezelésére, hajnövesztésre, biológiai folyamatok megváltoztatására, az őszülés meggátolására és ugyan olyan hatékonyak minden korosztály számára.

A cég elismerte a jogsértést.