A magyarországi Deichmann, a tavalyi évhez hasonlóan közel öt millió pár cipőt adott el üzleteiben és az online shopban. A vállalatnak 2016-ban országszerte 113 üzlete volt, néggyel több, mint az előző évben, és 960 munkatársat foglalkoztatott.

Idén is tovább invesztálunk Magyarországon, üzlethálózatunkat tovább építjük és modernizáljuk. 2017-ben további új üzletek nyitását tervezzük, illetve 7 üzletet átépítünk - idézi a közlemény Czeczeli Tamás ügyvezetőt.

A hagyományos kereskedelem további kiépítése mellett a Deichmann fontosnak tartja az online üzletet is. Már 2014 óta vásárolhatnak a magyarok online. Amennyiben a cipő még sem lenne jó, országszerte 113 üzletben ki lehet cserélni. 2015 óta kínálja a Deichmann a ship to home házhoz szállítást. Amennyiben egy termék az adott üzletben nincs a megfelelő méretben, a vevő megrendelheti azt az üzletben és kényelmesen házhoz szállíttathatja. Múlt évben került bevezetésre az új click&collect szolgáltatás. Ez lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a cipőt az online shopban kiválasszák és megrendeljék, és a legközelebbi üzletbe érte mehessenek.

Ez történt a világban

A Deichmann csoport csoport a tavalyi évben 23 európai országban és az USA-ban 5,6 milliárd euró bruttó (4,8 milliárd euró nettó) forgalmat ért el. Az új üzletek forgalmát leszámítva a forgalmi plusz 5,6 százalék volt. 2016-ban a vállalatcsoport 173 millió pár cipőt adott el üzleteiben és az online shopokban. 2016-ban a csoportnak világszerte összesen 3857 üzlete volt és 38.252 munkatársat foglalkoztatott. A vállalat 2016-ban közel 1000 új munkahelyet teremtett.

A közlemény szerint 2017-ben a vállalatcsoport megnyitja első üzleteit Franciaországban és Belgiumban is. Ezen kívül tovább bővíti már meglévő üzletláncait, a fejlődés fókuszában a minőségi növekedés áll. Az idei évre a csoport nemzetközi szinten 262 új üzlet nyitását tervezi. Csoportszinten további 185 üzlet kerül modernizálásra. Ebben az évben a Deichmann összesen körülbelül 232 millió eurót fog beruházni világszerte.