Felfigyelt Andy Vajnáékra a csalásellenes hivatal

A Figyelő értesülései szerint az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) érdeklődését is felkeltette, hogy miközben Andy Vajna csatornái számolatlanul kerülnek be a MinDig TV ingyenes állami csomagba, az Euronewst kidobták onnan.
Napi.hu, 2016. szeptember 15. csütörtök, 08:26

Bár hivatalos eljárás egyelőre nincsen az ügyben, a szervezetnél állítólag elkezdték begyűjteni az információkat. Más kérdés, hogy szakértők szerint nem igazán látszik, hogyan tudna az OLAF fogást találni az ügyön - állapítja meg a lap.

A legnézettebb európai hírcsatorna azóta elérhetetlen a MinDig TV nézői számára, amióta az Antenna Hungária Zrt. (AH) július végén nagy büszkén bejelentette: új adókkal bővíti az analóg földfelszíni sugárzás utódjaként létrejött ingyenes digitális csomag kínálatát. Bár ekkor Vajna legfrissebb csatornáinak még a nevét sem lehetett ismerni (az AH közleményében is csak a "TV2 csoport új csatornájaként" hivatkoztak rájuk), az már eldőlt, hogy bárki ingyenesen nézheti őket. Mivel azonban a kapacitás korlátos, ahhoz, hogy az új kiválasztottak bekerülhessenek valakinek mennie kellett, és ez lett az Euronews. A Mindig TV 12 csatornájából jelenleg hat közszolgálati, és négy tartozik a TV2 csoporthoz.

HOZZÁSZÓLÁSOK