Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Három év előkészítő munka után, a napokban kezdte meg működését a 25 éve alapított Baumit új irodája Párizsban, amelynek fő tevékenysége a hőszigetelő rendszerek értékesítése lesz - derül ki a cég közleményéből. Az új központ jelenleg 15 főt foglalkoztat, a Baumit célja pedig az, hogy a hőszigetelő rendszereit minél szélesebb körben megismertesse a vásárlókkal Franciaországban.

"Bár számos országban nehéz piaci helyzettel kell szembesülnünk, mégis azt gondoljuk, hogy az átgondolt, jó befektetések, hosszú távon megtérülnek. A francia terjeszkedéssel az volt a célunk, hogy egy új, stratégiailag fontos - közel 30 milliós - piacon is megismertessük a Baumit nevét és mindazt, amit a minőségi termékeinkkel képviselünk." - mondta el a terjeszkedéssel kapcsolatban Robert Schmid a Baumit cégcsoport ügyvezető igazgatója. Szerinte Franciaországban az energiatakarékosság és energiatudatosság nemzeti érdekké vált, és az elmúlt években a franciák jelentős jelentős erőfeszítéseket is tesznek - főleg a nagyvárosokban - azért, hogy a minél energiatakarékosabb, minőségi hőszigeteléssel ellátott házak épüljenek vagy újuljanak meg.

Az első projektek már el is készültek Párizsban. A felújításoknál használt leginnovatívabb termékek, mint például a Baumit Nanopor, az Open klímahomlokzat vagy a Baumit ragasztó tárcsa, nagy érdeklődést váltott ki a francia építőipari szereplőknél. "Középtávú célunk az, hogy kibővítsük tevékenységünket a Párizs környéki területekre, illetve Elzászra és Rhone-Alpokra is. A végső cél az, hogy hőszigetelő rendszereink piacvezetőek legyenek Európában." - tette hozzá Robert Schmid.

A nehéz gazdasági körülmények ellenére a Baumit sikeres időszakot tudhat maga mögött, több országban megtartotta piacvezető szerepét. A Baumit a 2012-es évet az innovációknak köszönhetően, stabil eredményekkel zárta, és összesen 45 millió eurót fektetett be. A kelet- és délkelet-európai nehéz építőipari helyzet ellenére, az értékesítési volumen összege elérte a 840 millió eurót 2011-ben.