Friss adatok: ekkora hullámot keltett az Astra Biztosító csődje

Több mint 141 ezren keresték fel a Mabisz fogyasztóvédelmi és tájékoztatási feladatokat ellátó ügyfélszolgálatát a 2010-es indulás óta, az ügyfelek elsősorban a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással (kgfb) kapcsolatban érdeklődtek - ismertette a legfrissebb adatokat a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz).
MTI-Eco, 2016. szeptember 15. csütörtök, 12:31
Fotó: Napi.hu

A közlemény szerint a kgfb szerződésekre vonatkozó információkérések több mint felét a román biztosító csődjével, felszámolásával kapcsolatos kérdések generálták.

Az elmúlt évekhez hasonlóan a legtöbben 2016-ban is a kgfb-re vonatkozó, az ügyintézés és kárrendezés folyamatával, illetve a fedezetlenségi díjjal kapcsolatos kérdésekkel fordultak az ügyfélszolgálathoz - írták.

A telefonos megkeresések száma minden évben jelentősen meghaladja a személyes, illetve az írásos (e-mail, posta, fax) kapcsolatfelvételek számát. Idén az első nyolc hónapban összesen 20 636-an keresték fel a Mabisz ügyfélszolgálatát, ebből 17 225-en telefonon, 2532-en írásban és 879-en személyesen.

Molnos Dániel, a Mabisz főtitkára a közleményben elmondta, a megkeresések növekvő száma mutatja, hogy jó döntés volt hat évvel ezelőtt elindítani ügyfélszolgálatukat, ezzel is segítve az ügyfelek gyors és szakszerű tájékoztatását.

HOZZÁSZÓLÁSOK