Fura indoklással, verseny nélkül osztottak milliárdos munkát Rogánék

Verseny nélkül kapott új munkát Rogán Antal lakóparki szomszédjaként emlegetett Csetényi Csaba érdekeltsége, a Network 360 Kft., ezúttal Leslie Mándoki németországi cégével együtt egy nettó 1,4 milliárdos tenderen futott be.
Napi.hu, 2016. augusztus 4. csütörtök, 11:36
Fotó: Napi.hu

Leslie Mándokival közösen nyert el állami megbízást a Network 360 Reklámügynökség Kft. A konzorcium 1,4 milliárd forintból az 1956-os forradalom kapcsán többek között Berlinben, Londonban és Párizsban szervez kulturális eseményeket - számolt be a Világgazdaság.

A közbeszerzési tájékoztatóból kiderül, hogy a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda "előre nem látható események által kiváltott rendkívüli sürgősségre" hivatkozva, hirdetmény közzététele nélküli közbeszerzésen állapodott meg az egyedüli ajánlattevő konzorciummal, a Network 360 Kft.-vel és a németországi Tutzingben bejegyzett Red Rock Musikproduktion GmbH-val.

A Red Rock Leslie Mándoki zenész-producer cége. Mándoki nem ápol rossz kapcsolatot kormányzati körökkel, a disszidálásának 40. évfordulójára tavaly augusztusban, a Várkert Bazár előtt tartott koncertet a Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Nonprofit Kft. 94 millió forintért szervezte meg - jegyezte meg cikkében a VG.

A Napi.hu tegnap írt arról, hogy Csetényi Network 360 Kft. és Affiliate Network Kft. nevű cégei az esztergomi LV-Team Kft.-vel kiegészülve mintegy nettó ötmilliárd forint értékű közbeszerzésen is nyertek, amelyet a Miniszterelnökség írt ki kommunikációs és rendezvényszervezési feladatok ellátására. A munkát EU-támogatással finanszírozzák.

Náluk a kormányzati kommunikáció
A Network 360 Kft. (korábbi nevén HG 360) és Affiliate Network Kft. cégek alkotta konzorcium bonyolíthatja le két másik konzorciummal együtt a kormány és az állami szervek kommunikációs kampányait. A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda felügyelete alatt működő Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) erre 25 milliárd forintot költhet el egy évre.

A nyertes konzorcium feladata "művészeti kiadványok megvalósítása, amelyen keresztül Magyarország kulturális-történelmi értékei bemutatásra kerülnek"; németországi sajtókampány, ennek keretében a történelmi és kulturális kapcsolatok megerősítését célzó dokumentumfilm készítése; kulturális-művészeti rendezvények megvalósítása Berlinben, Londonban és Párizsban. Az anyagok központi témája az 1956-os szabadságharc és forradalom.

HOZZÁSZÓLÁSOK