A válság nyomán egyre gyakoribb pénzügyi gondok megoldásához sajátos segítséget kínált egy csomagküldő vállalkozás. Különböző, garantált szerencsét biztosító (például Julius Caesar személyes talizmánját, "aurus numerus" érmét, magnetizált "szerencsekatalizátort") ajándékokat kínált fel.

Az ajándékokhoz egy kupon visszaküldésével lehetett hozzájutni, melyen közölni kellett a fogyasztó személyes adatait, valamint nyilatkozni kellett arról, hogy a fogyasztó kéri a reklámban szereplő ajándékot.

Azok a hiszékenyek, akik még itt sem fogtak gyanut, ezt követően személyes hangvételű direkt marketing küldeményeket kaptak, melyek azt a hamis benyomás keltették, hogy a fogyasztó már megnyert egy nyereményt. A nyereményhez való hozzájutás feltétele volt egy elfogadási okmány kitöltése és 10 napon belüli visszaküldése. A fogyasztó ezzel automatikusan megrendelte az "ingyenes" ajándékokat (így például az "Életre szóló Nyereménygarancia. A Nagy Piramis titka" című kiadványt) több ezer forintos csomagküldési és adminisztrációs hozzájárulás ellenében. A vállalkozás különös hangsúlyt helyezett a "nyereményért" nem jelentkező és az "ingyenes" ajándékot meg nem rendelő fogyasztók megkeresésére és meggyőzésére.

A talizmánok a cégnek sem hoztak szerencsét, a Gazdasági Versenyhivatal a Parapszichológiai Centenáriumi Központ Kft-re 46 millió forint bírságot szabott ki.