A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata szerint a Nagy-Britanniában bejegyzett The Hut.com Limited tisztességtelen módon, a fogyasztókat megtévesztve forgalmazta MyProtein márkájú étrend-kiegészítőit (elsősorban fehérjéket) és ruházati termékeit.

A cég ugyanis az eljárás során nem tudta igazolni, hogy korábban valaha is alkalmazta az e-DM leveleiben és a magyar honlapján akciósként feltüntetett termékek eredeti, azaz magasabb összegű árait.

Emellett jogsértőnek bizonyultak azok a vásárlásra sürgető üzenetek is ("Kiárusítás"; "Utolsó lehetőség"; "Gyorsan fogynak a készletek"), amelyek azt a látszatot keltették a fogyasztókban, hogy a "kedvezményes" árak csak korlátozott ideig érvényesek.

A versenyhatóság 100 millió forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra és eltiltotta a jogsértő magatartás folytatásától, valamint az eltiltás betartásának igazolására kötelezte a céget - olvasható a hivatal közleményében.