Három hónap alatt kirepült 15 milliárd kormányzati kommunikációra

Az év első három hónapjában 15,4 milliárdot költött hirdetésekre a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Konzultációs Hivatal - adta hírül az Átlátszó.
Domokos Erika, 2019. április 24. szerda, 19:05
Fotó: Napi.hu / Szász Péter

Január-márciusban 31 állami szervezet számára 15,4 milliárd forintot költött el a Nemzeti Konzultációs Hivatal Balásy Gyula két cégének, a New Land Media Reklám Kft.-nek és a Lounge Design Kft.-nek a közreműködésével.

A legtöbbet, 10 milliárd forintot az Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatokra fordították, de az Orbán Ráhel barátnője által vezetett Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt.-nek is jutott 155 millió forint - olvasható az Átlátszó közbeszerzési értesítőre hivatkozó cikkében.

Az Európa jövőjét érintő kommunikációra szánt 10 milliárd a Soros Györgyöt és Jean-Claude Junckert ábrázoló plakátokra ment el.

HOZZÁSZÓLÁSOK