A Közbeszerzési Értesítőben megjelent nyílt felhívás kiköti, hogy minden irodában egy állandó és egy helyettes tanácsadónak kell tevékenykednie. Az irodának a hét három munkanapján legalább 18 órán keresztül kell fogadnia az ügyfeleket. Az iroda a nyitva tartáson kívül kitelepüléseket is végez, továbbá kommunikációs és marketing tervet készít a fogyasztói elérés maximalizálására.

Az irodának legalább 10 négyzetméteresnek kell lennie, a felszereléshez pedig internet elérésű laptop, multifunkciós nyomtató, továbbá egy-egy mobil-, illetve vezetékes telefon tartozik. A tanácsadókkal kapcsolatos szakmai követelmény pedig a következő: felsőfokú pénzügyi, gazdasági vagy jogi képzettség és legalább 2 év szakmai tapasztalat, vagy egyéb nem szakirányú diploma és legalább 4 év szakmai tapasztalat, vagy középfokú szakirányú pénzügyi, gazdasági képzettség és legalább 3 év szakmai tapasztalat, vagy pedig nem szakirányú középfokú képzettség és legalább 5 év szakmai tapasztalat.

Az ajánlatok benyújtási határideje december 30. Az értékelésnél a minőség 120, míg az ár 40 súlyszámmal szerepel. A nyertesekkel a szerződést az MNB 2017 március 1-től 2018. július 31-ig terjedő időszakra köti meg.