Hitelek - sok kérdésben várnak választ a magyarok

Több mint 30 ezer ügyfélhívást fogadott májusban a Cofidis budapesti és áprilisban megnyitott új nyíregyházi ügyfélszolgálata, 30 százalékkal többet, mint a koronavírus-járvány előtti hónapokban - közölte a pénzügyi szolgáltató az MTI-vel.
Domokos Erika, 2020. június 8. hétfő, 16:18
Fotó: Marketing

A járványhelyzetben a digitális tér vált az ügyintézés legbiztonságosabb módjává, így az online csatornákat számottevően több ügyfél kereste fel. Főként a törlesztési moratóriummal, a kamatplafon megváltozásával és ezzel párhuzamosan a meglévő termékek megszűnésével kapcsolatos megkeresések növekedtek meg ugrásszerűen - olvasható a cég közleményében.

Áprilisban és májusban az új, 29 dolgozóval megnyílt nyíregyházi ügyfélszolgálat kiemelt szerepet töltött be az ügyfelekkel történő kapcsolattartásban: a budapesti, 150 munkavállalót alkalmazó központi ügyfélszolgálat megerősítéseként létrehozott vidéki központ a telefonos ügyfélmegkeresések kezelésében vett részt.

A lakossági hitelpiacon tevékenykedő Cofidis az év végéig további létszámbővítést tervez a nyíregyházi irodájában.

HOZZÁSZÓLÁSOK