Hogy áll a magyar gazdaság valójában?

Javulnak a fontos gazdasági mutatók, a magyar gazdaság megítélése mégsem pozitív. Sõt, az érdemek felsorolása mellett egyre súlyosabb a kétségek listája - állapította meg a Boom magazin harmadik, pénteken megjelent száma.
Napi.hu, 2016. december 16. péntek, 17:52

Az üzleti kiadványban megjelenő szerzők véleménycikkekben, elemzésekben járják körbe a magyar gazdaság versenyképességének problémáit. A magyar gazdaság 50 árnyalata címet viselő friss összeállításból kiderül, hogy a magyar gazdaság problémáinak gyökere nem a gazdaságban van, ott legfeljebb a következmények csapódnak le.

A szárnyait próbálgató gazdasági lapban többek közt Palócz Éva, Kovács Árpád, László Csaba, Bod Péter Ákos, Gablini Gábor, Beck György, Bojár Gábor, Raskó György próbálják meg összeszedni, milyen okok húzódhatnak a mélyben.

Néhány erős mondat a Boom friss számából:

Nem lehet mindent a gazdaságpolitikai hibákkal magyarázni, az azonban biztos, hogy a kaotikus üzleti környezet akadályozta a magyar vállalkozások hosszú távú tervezését és bizalmát

- Palócz Éva.

Újabban a tőkejövedelmet (profitot) ideológiai bizalmatlanság is övezi. Mindez nem kedvez a polgári társadalmakhoz illő megtakarítói és beruházó attitűdöknek. Ezek nélkül viszont nincs tartós gazdasági fejlődés

- Bod Péter Ákos.

A fejlett mezgazdasággal rendelkező országok eredményeit látva ki merem jelenteni, hogy a jó természeti adottságok megléte csak hab a tortán, az üzleti siker ezen ágazatban is a humán erőforrás minőségén múlik

- Raskó György.

A vállalkozóknak, vállalati közép- és felső vezetőknek szóló gazdasági havilapot Kocsi Ilona, a Világgazdaság és a Menedzser Magazin volt főszerkesztője indította. A magazin az üzleti siker mögötti történeteket és embereket kívánja bemutatni. A kiadványt induláskor 2 ezer példányban jelent meg, továbbá elérhető a www.boomonline.hu honlapon is.

A teljesítmény a lényeg. És az ember, aki ezt eléri. Néha könnyen, máskor nehezebben. Néha tervezetten, máskor váratlanul. Néha szokásos üzleti modellel, máskor váratlan húzásokkal. Van miről mesélni, van miből tanulni. A Boom inspirál, elgondolkodtat, bátorít. Ha másnak sikerült... A lényeg a kreativitás, a gondolkodás, a nyitottság. Ehhez adunk sztorikat, emberi történeteket, s elemzést, hátteret, trendeket is - foglalta össze a lap ars poeticáját és célját Kocsi Ilona tulajdonos-főszerkesztő.

HOZZÁSZÓLÁSOK