Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Hosszú Katinka bevételét, márkáját, pénztermelő képességét kettős motor hajtja - állapította meg Dénes Ferenc sportközgazdász az InfoRádió Aréna című műsorában. Az egyik az, hogy sikeres, nagyon sok versenyen tud nyerni, a másik pedig, hogy mindig érdekesen tud jelen lenni a nyilvánosságban.

A szakértő szerint ez a kettősség furcsamód nem gyengíti a trendet, hanem éppen hogy beleillik abba. Ezt mutatja az is, hogy hétvégén Kaliforniában nyert versenyt kiváló idővel, és újra a nyilvánosság központjában áll, csak róla beszélünk, tehát ilyen értelemben "csilingel a kassza", ez mozgatja a dolgot.

Véleménye szerint Hosszú Katinka és Shane Tusup párosának alapja, hogy az úszó sikeres, ez a Katinkához köthető brand. Ha ezt tudja folytatni, és jól menedzselik a nyilvánosságot, akkor ez a típusú magánéleti válság nem lesz befolyással a karrierjére.

Olyan forgatókönyv is elképzelhető, amelyben áldozatként jelenik meg Katinka, akivel szimpatizálnunk kell. Elképzelhető a "szegény lány" típusú dolog, hogy mi történik vele, vagy hogy milyen kulturáltan viselkedik, milyen nagyvonalú, milyen fantasztikus személyiség, tehát fel lehet építeni egy ilyen képet a rendszerből - ez mind erősíti őt" - összegzett Dénes Ferenc.