A vártnál is többet költhet a következő években kommunikációra az állami szféra, miután az elmúlt években megszokott 25 helyett 30 milliárdos keretszerződést írt alá még június közepén a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) - írta a közbeszerzési keretmegállapodásra hivatkozva a G7.

A keretösszeg kétszer feltölthető, tehát ha idő előtt elköltené a hivatal a 30 milliárdot, akkor idén még kétszer elkölthet ennyit, azaz végső soron akár 90 milliárdot is. (Legutóbb élt is ezzel a hivatal, tehát az eredetileg 25 milliárdos keretből 75 milliárd lett.) A gigantikus összeget elvileg legfeljebb három év alatt élheti fel a hivatal.

A 90 milliárdot egyetlen üzleti körnél költheti csak el az állam: a teljes összeg Balásy Gyula médiaügynökségeihez a New Land Mediához és a Lounge Design-hoz kerül - olvasható a cikkben.

A kép forrása: MTI Fotó/Czeglédi Zsolt.