Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A tájékoztatás szerint már 4300 magyar kis- és középvállalkozás (kkv) kínál csaknem 1,7 millió terméket a platformon, így az eMAG.hu-n értékesített árucikkek csaknem fele a Marketplace-ról származik. A vállalkozások közül csaknem 400 Romániában, Bulgáriában és Lengyelországban is értékesíti termékeit.

Az online kereskedő cég becslése szerint a felületen megvásárolt áruk száma megközelíti majd a kétmilliót ebben az évben, ami majdnem kétszerese a tavalyinak.

Az eMAG jelezte, hogy további lehetőségeket kínál a kkv-knak a növekedésre. Az elmúlt három évben a cég több mint 12 millió eurót fektetett be a Marketplace platformjába és a technológia hátterének fejlesztésébe. Ennek eredményeképpen elindították az "Account Health" programot, az eMAG Marketplace minőségbiztosítási programját, ami a platformon értékesítő partnerek működését figyeli és teljesítményük alapján értékeli.

Három hónapon belül teljes üzemmódban elindul az eMAG Akadémia, egy csaknem 100 videóból és 130 cikkből álló, a piactér működésével kapcsolatos oktatóanyagot tartalmazó felület.

A fejlesztések közé tartozik a futárcégek integrálása a Marketplace felületébe, így az eladók leszerződött, kipróbált futárcégekkel dolgozhatnak, gyorsabb termékkiszállítást biztosítva a vevőknek. A teljes integrálás a 2020. április 1-jéig tartó idei pénzügyi évben befejeződik.

A 18 évvel ezelőtt alapított eMAG Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb online kereskedője, Magyarországon, Bulgáriában, Lengyelországban és Romániában működik.