Az okos telefonok terjedésével egyre népszerűbbé válnak a papír alapú vouchereket felváltó elektronikus kuponok. Egy globális felmérés szerint 2019-ben már több mint 1,05 milliárd fogyasztó számára lesz magától értetődő, hogy e-kuponnal érvényesíti kedvezményeit, és csaknem 31 milliárd e-kupon cserél majd gazdát valamilyen digitális eszközön.

E trendek jegyében a McDonald's úgy döntött, elkészíti saját, okos telefonra fejlesztett kuponos alkalmazását. Az Egyesült Államokban tavaly ősszel bemutatott applikációt eddig csaknem 14 millióan töltötték le, és a felhasználók száma azóta is rohamosan nő.

Mától kuponozhatnak mobiljukon a McDonald's magyar vendégei is: a cég ugyanis myMeki néven elindította saját kuponos alkalmazását - jelentette be a társaság.

Az applikáció Android és iOS platformon egyaránt elérhető. Segítségével nyomon követhető az összes magyarországi étteremben elérhető ajánlat, az új kuponok automatikusan frissülnek a készüléken.