Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Iparági szakértők azzal magyarázzák a magyar játékpiac tavalyi 12,5 százalékos bővülését, hogy több pénz marad az emberek zsebében, így játékokra is többet költenek.

A legnagyobb magyarországi gyártók és forgalmazók többsége is nagyot lépett előre: a dán Lego hazai leányvállalata 10,01 milliárd forintos árbevétellel zárta az elmúlt évet, de vele együtt haladt a Regio Játékkereskedelmi Kft. (9,86 milliárd) is. Az ágazati dobogó harmadik fokán stabilan a Formatex áll, de a forgalomnövekedéssel az amerikai érdekeltségű Mattel és a Modell & Hobby is elégedett lehet.

A játékpiacra nézve az is hízelgő, hogy az Audi és a Mercedes után a Lego a harmadik legvonzóbb munkáltató ma Magyarországon - írja a Világgazdaság.