Korábban döntött a GVH a Vodafone megbírságolásáról, mert 2013 októberétől megjelenő reklámkampányaiban nem megfelelően tájékoztatták a fogyasztókat: a cég nem mutatta be a készülékek akciós ára (1-19 999 forint) mellett a hűségidő alatt a készülékekhez köthetően befizetendő havidíj többletet.

A reklámokban nem tüntették fel a havi extra készülékdíjat, így az átlagos fogyasztóban az a téves benyomás alakulhatott ki, hogy számára - ugyan hűségidős elköteleződés mellett, de - különösen kedvező árat javasolnak. A hivatal szerint emiatt tévesen azt hihették, hogy az árnak csupán a kiemeléssel érintett elemét kell megfizetnie a készülékkel kapcsolatban (a havidíjon túl, ami azonban a távközlési szolgáltatáshoz köthető).

A Vodafone-nak már volt hasonló büntetése, ezért a GVH visszaesőként is kezelhette volna. Végül a társaság kiemelkedő mértékű együttműködést mutatott, és egyértelmű lépéseket tett magatartása megváltoztatására. A rá kiszabott bírság összege így 200 millió forint, ami a versenyhivatal állítása szerint kevesebb mint a fele annak, amelyre büntethették volna a céget.

A telekommunikációs cég élén nemrég történt változás: a Vodafone Magyarországnál az egyiptomi Vodafone élére távozó Alex Froment-Curtil helyére a máltai leánytól érkező Amanda Nelson kerül, akivel a Napi.hu interjút készített. Ebben beszélt a magyarországi vállalat jövőbeni terveiről.