Több mint kétezer vásárló és számos szakújságíró megkérdezésével, fél éven át tartó folyamatos termékteszteléssel és -fejlesztéssel alakította ki idei sajátmárkás szaloncukor-választékát a Tesco. A Tesco Brand rendkívül komoly versenyt jelent minőség tekintetében a legismertebb márkák számára. A kedvező áron kínált karácsonyi édességek gyártását az idei tenderen is a Bonbonetti Choco Kft. nyerte el.

Ebben a kategóriában 12-féle ízű szaloncukor került november közepétől a Tesco áruházak polcaira. Fontos minőségi változás, hogy ezek az édességek immár mind valódi csokoládéval készülnek, a zselés változatokat (alma, meggy és narancs ízben) valódi gyümölcskoncentrátumból, természetes színezékkel, gyümölcspektinnel sűrítve készítik, a gyártás során pedig nem használnak fel ízfokozót.

Mindez összhangban van a teljes szaloncukorpiacot meghatározó trendekkel. Egyre többen keresik ugyanis a minőségi termékeket: aki korábban a kakaóvaj helyett növényi zsírt tartalmazó bevonómasszával készült szaloncukrot vásárolta, az a tejcsokoládés verzióra vált, aki pedig a tejcsokist vette, az a magasabb kakaótartalmat kezdi keresni.

Bár a magyar szaloncukorpiacon hagyományosan a zselés és a klasszikus ízesítésű (kókuszos, rum-kakaós, vajkaramellás) változatok a legnépszerűbbek, a tesztek során a fogyasztók egyértelműen jelezték, hogy a kedvelt, hagyományos süteményeket idéző édességeket is szívesen vásárolnák.

Erre az igényre válaszul fejlesztették ki a Bonbonetti és a Tesco szakértői közösen a Rákóczi túrós, vagyis túrós és sárgabarackos ízű, valamint a zserbós, azaz barackos-diós szaloncukrokat. Mindkét változatot étcsokoládé borítja, ahogyan a szintén különlegesen finom újdonságnak számító, kifejezetten a felnőtteknek szóló tojáslikőrös szaloncukrot is.

Nem csak a felnőtteknek, a gyerekeknek is készült különlegességgel a Tesco: a nekik szánt csomagokban tejcsokiba mártott, banán-crispy és epres-robbanócukros töltelékű szaloncukrok találhatók. Utóbbiak csak első hallásra tűnnek furcsának, a kóstolás során kiderül ugyanis, hogy igazán harmonikus édességet sikerült összeállítaniuk a szakembereknek. A hagyományos ízek kedvelői is találnak az ízlésüknek megfelelőt, hiszen a Tesco Brand választékából nem maradt ki a cappuccinós, a vajkaramellás, a marcipános és a kókuszos változat sem.

A cikk megjelenését a Tesco támogatta.